Wednesday 15 May 2024

I love you not for whom you are, but who I am when I'm by your side.

මම කවුද ?


ඇත්තටම "මම" කියන්නෙ කවුද ? 

මම මා ගැන සිතන ආකාරයත් , නුඹ මා ගැන සිතන ආකාරය ත් නොව , නුඹ මා ගැන සිතන ආකාරය ගැන මා සිතන ආකාරය යි කියල පඩිවඳනක් තිබ්බට , ඇත්තටම මම කියන්නෙ හංගන්න කිසිම දෙයක් නැති , බය හිතෙන්න කිසිම දෙයක් නැති  ඔයා ළඟ ඉන්න " මම " තමා ඇත්තටම ඇත්ත "මම "

අනිත් කෙනා මොනා හිතයිද කියල නොහිතා , ඕනම දෙයක් නිදහසේ කරන්න කියන්න පුලුවන් කෙනෙක් හැමෝටම හමුවෙන්නෙ නෑ. පරිණත කෙනෙක් තුළ උනත් නිදාසිටින සිටින ළඳරුවා එළියට එන්නෙ එහෙමත් වෙලාවක. මවාගෙන අනුන්ට පේන්න ජීවත් වෙන ලෝකේ ඇත්තටම මට මම ම වෙන්න ලැබෙන කෙනෙක් මට ඉන්නව ද ? 
ඇත්තටම මට මම ම වෙන්න මට වෙලාවක් තියනව ද ?
ඇත්තටම මේ ඉන්නෙ ඇත්ත ම මම ද ?




No comments:

Post a Comment

දුවන පඩිපෙල

   දුවන පඩි පෙළ ටයිල් අතුරන ලද පොළව යට සිට පඩි පේලි එකින් එක මතුව උඩට විත් ඉහළට පාවී යයි. ඔහු ඉන් එකක් කෙසේ තෝරා ගත්තේ දැයි නොවැටහුනත් , ඉන්...